5 Απριλίου 2011

Επιστολή στη Μ.

Θυμάσαι που μου έλεγες τα όνειρα σου κι εγώ δεν γέλασα?Όχι γιατί μου το ζήτησες αλλα γιατί είναι τα όνειρα σου και δεν μπορεί κανείς να στα πατήσει κάτω και να σε κάνει να νιώσεις άσχημα για αυτά.Κάθως άρχισες να μου μιλάς ξεκίνησα και εγώ να σου λέω τα όνειρα μου και δε μίλησες,παρά μόνο όταν κατάλαβα πως κάποια όνειρά μας ήταν κοινά.Η αλήθεια είναι πως χάρηκα γιατί είχα κάποιον να του μιλάω και να με καταλαβαίνει.Να καταλαβαίνει όσα σκέφτομαι και ονειρεύομαι...Στην πορεία όμως μπήκε ένας άνθρωπος στη ζωή μας του οποίου τα όνειρα ήταν διαφορετικά από τα δικά "μας".Και ξαφνικά άρχισες να έχεις ίδια όνειρα με εκείνο το άτομο υποστηρίζοντας πως η ηθοποιία είναι η ζωή σου!
Τότε φάνηκε τι είχε γίνει:Δεν έχεις ψυχή,δεν έχεις δικά σου όνειρα,απλά κάνεις τα πάντα για να ταιριάξεις με τους ανθρώπους γύρω σου γιατί κυρίως δεν έχεις φίλους.Πονάει αλλά πρέπει να το καταλάβεις.Όλοι σε διώχνουν,δεν τους διώχνεις.Όλοι προσπαθούν να φύγουν από κοντά σου,όχι γιατί σε φοβούνται,αλλά γιατί σε σιχαίνονται.Και όσοι μένουν εκεί δεν είναι γιατί σ'αγαπάνε αλλά γιατί τους έχεις κάνει σαν εσένα.Κρίμα...
Συγγνώμη αν όλα αυτά σου φαίνονται σκληρά,αλλά αυτό ειναι όσα είσαι και πρέπει να σταματήσεις να προσποιείσαι πια πως δεν το βλέπεις. Και επίσης εγώ ζήτησα και συγγνώμη για το "κακό" που σου έκανα.Εσύ από τη μέρα που βρήκες άλλη καβάτζα πατάς κάτω κάθε μέρα και περισσότερο τα όνειρα μου και γελάς μ'αυτά μπροστά σε όλους.Δε θέλω τη συγγνώμη σου γιατί έχω ακούσει πολλές από αυτές.Θέλω να σταματήσεις να είσαι τόσο σάπια μέσα σου αλλά μάλλον δε γίνεται.Η μπόχα αρχίζει και βγαίνει προς τα έξω μέσα από τα βρώμικα μάτια σου...Νεκρά πλέον.

6 σχόλια:

  1. ''Η αλήθεια είναι πως χάρηκα γιατί είχα κάποιον να του μιλάω και να με καταλαβαίνει.Να καταλαβαίνει όσα σκέφτομαι και ονειρεύομαι...''

    ''Τότε φάνηκε τι είχε γίνει:Δεν έχεις ψυχή,δεν έχεις δικά σου όνειρα,απλά κάνεις τα πάντα για να ταιριάξεις με τους ανθρώπους γύρω σου γιατί κυρίως δεν έχεις φίλους''

    ''Θέλω να σταματήσεις να είσαι τόσο σάπια μέσα σου αλλά μάλλον δε γίνεται.Η μπόχα αρχίζει και βγαίνει προς τα έξω μέσα από τα βρώμικα μάτια σου...Νεκρά πλέον.''

    Ποσοι οικιο νιωθω το θυμο σου ρε κοπελια. Ποσο δικια μου ισοτρια.
    Με ρωτουν οι χειμωνες και γαμω τη πουτανα μου δεν εχω απαντηση. Απλα κατι ψυχες περιφερομενες οπως εσυ μου δινουν κουραγιο και με κανουν να ελπιζω πως καποια στιγμη θα τους απαντησω.
    ''Με ρωτουν οι χειμωνες
    αν κουράστηκα να σέρνω εδώ κι εκεί τη ζωή μου
    αν ακόμα ανασαίνω, αν κοχλάζει η ψυχή μου.
    Που γυρίζω τις νύχτες, και τι ψάχνω να βρω
    Αν αυτό το ναυάγιο εκεί στην άκρη είμαι εγώ....''

    Καλο ταξιδι να 'χουμε...

    Α.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ομολογώ πως με συγκίνησες...
    καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θλιμμένη μου Ανταρκτική..
    Δυστυχώς έχουμε σαπίσει ομαδικός σ' αυτή την κοινωνία. "Απάνθρωποι θεσμοί, μας γίνανε συνηθεια.."
    Όσον αφορά τα όνειρα..Τι να πω;; Ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει. Το θέμα είναι εμείς να μη χάσουμε τα όνειρά μας. Αυτά μας δίνουν δύναμη.
    "'Ανθρωπέ μου τί ξεφτίλα, να σου χαλάνε τ' όνειρο κι εσύ να τους αφήνεις" ΞΕΦΤΙΛΑ(Ωραία λέξη, γνώριμη για πολλούς τη σήμερον ημέρα.
    Επειδή νομίζω όμως ότι ξέφυγα απ' το θέμα, θα κλείσω λέγοντας(τί να πω;; Δεν ξέρω. Χαθηκαν οι λεξεις. Όχι εγώ χάθηκα. Βυθίστηκα στις σκέψεις μου και μάλλον βούλιαξα για τα καλά!..)

    Τέλος πάντων. Καλά όνειρα Θλιμμένη μου Ανταρκτική.

    Όσο για σένα Άγγελε, μην ανησυχείς. Κάποια μέρα θα απαντήσουμε στους Χειμώνες. Το χρωστάμε στο γαμώτο που κρύβεται μέσα μας:)
    Καλή συνεχεια και στο δικό σου ταξίδι ονείρων!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kala ta les!!!!Polu kala!!!(anaferomai stin epistoli pros m)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ColorfulFairy ναι εχουμε σαπισει ομαδικως...ποιος ομως δινει το δικαιωμα στον οποιονδηποτε να χαλαει τα ονειρα σου,να τα οικοιοποιειται και μετα να τα τσαλακωνει και να τα πεταει; Και γιατι να μπορω εγω να ονειρευομαι μεσα στη σαπια κοινωνια και ο Χ να μη μπορει; Αυτο με πειρταζει πιο πολυ απο ολα... Σ ευχαριστω παντως για το σχολιο σου και καλως ηρθες (: Τα αγριοκερασα μου κι εγω χαιρομαστε!

    Ανωνυμε η οποιος εισαι να'σαι καλα!Σ ευχαριστω κι εσενα για το σχολιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να πω;Εχουμε "ανθρώπους" δίπλα μας,τους θεωρούμε "αδερφούς" και ξαφνικά γκρεμίζονται όλα...και το χειρότερο είναι ότι νιώθουμε βλάκες και κορόιδα!!!Μαλλον κατάλαβα το άτομο στο οποίο αναφέρεσε και δεν έχεις άδικο.Σάπια μέσα και έξω.Βρωμιά και ψευτιά!Μακριά ρεε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.