24 Μαΐου 2011

εγω κι εσυ μαζι*

Χθες βραδυ ειχα μια συζητηση με μια φιλη...Μαλλον της ειπα οσα επρεπε.Και μαλλον αυτα που της ειπα ηταν οσα ηθελες να της πεις αλλα ποτε δεν μπορεσες.Και θα επρεπε να ντρεπεσαι για αυτο...
Ειναι ο,τι ασχημοτερο να εχεις ζησει καποια πραγματα με εναν ανθρωπο και να μην μπορεις να τον κοιταξεις στα ματια και να του μιλησεις.Και να μη το κανεις ποτε.Να ζητησεις μια συγγνωμη σε καποιον που πραγματικα την αξιζει και οχι στο διπλανο σου στο αστικο που τον εσπρωξες λιγο.
Ξερεις ποσο σ'αγαπησα.Πως ημουν εδω για σενα παντα,πως εκλαιγες στα δικα μου χερια.Ξερεις οτι δεν εχω αλλο τροπο να σου μιλησω πλεον,κι ετσι απλα ελπιζω να το διαβασεις καποτε.Αληθεια σ'αγαπησα.Ησουν ενας ανθρωπος που εμπιστευομουν και με προσεχε.Οποτε πονουσα ησουν εκει.Καθε μερα...Ειδικα τους δυο μηνες που πεθαινα.Σε ειχα πανω απο ολη την υπολοιπη μας παρεα και το ξερεις.Και μια μερα ολα χαθηκαν.Τα αφησες να χαθουν.Πλεον αυτο που εχω να πω ειναι πως λυπαμαι για σενα.Ετσι οπως εγινες...Ετσι οπως αφησες να σε κανουν.Προσπαθουσα μηνες να σε τραβηξω πισω σ΄αυτο που ησουν αλλα αρνηθηκες.Προτιμησες κατι αλλο.Ενταξει η ζωη μας στηριζεται στις επιλογες μας (:
Τις επιλογες που καθε αλλος ανθρωπος οφειλει να τις σεβεται!Εγω αυτο το εκανα με τις δικες σου επιλογες.Εσυ για τις δικες μου με απεριψες.Το τελευταιο πραγμα που θελω να θυμασαι απο εμενα ειναι οτι με εκανες να νιωσω μισος.Εισαι ο πρωτος ανθρωπος που με εκανε να νιωσω μισος,κι ας ηταν για μερικα λεπτα.Να ξερεις πως εγω ημουν εκει και δεν ξεχναω γιατι δν εχω γινει αχαριστη σαν εσενα.

Ναι εισαι αχαριστος γιατι δεν εκτιμησες ποτε πραγματικα οσα ειχες διπλα σου παρα μονο τα πληγωσες...Γιατι?

1 σχόλιο:

  1. ............apla xairomai pou den stamatises na grafeis...kai elpizw pws twra katalavaineis gt se pieza toso...
    ksereis ti vlemma exw parei twra gia olo ayto pou grafeis!

    deppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.