10 Ιουνίου 2011

end of story*

Καλησπερα λοιπον.Το χθεσινο post ηταν μια μικρη ιδεα για το τι θα ακολουθησει.Σημερα εχω περισσοτερους λογους να γραψω και αυτο θα κανω.

Σημερα συνειδητοποιησα πως με εχεις κανει να σε σιχαθω.Με εκανες να μη θελω να σε ξαναβρω μπροστα μου οπως με εκανες να γινω τοσο σκληρη μαζι σου,Παρ'ολα αυτα θα κουβαλαω μια ζωη πανω μου τη μαλακια που εκανα μαζι σου.Πιο συγκεκριμενα στο αριστερο μου χερι.Και να σου θυμισω πως κι εσυ θα το εχεις ακριβως στο ιδιο σημειο.Σημερα εμαθα οσα ειπες και εχω κι αλλα να μαθω-ειμαι σιγουρη αλλωστε πως θα γινει ειδικα με αυτους που συναναστρεφεσαι.
Εχω επισης να σου πω πως με υποτιμησες αρκετα με οσα σκεφτηκες για εμενα.Πρωτον με το οτι πιστεψες πως δε θα μαθαινα ποτε οσα ελεγες και δευτερον με το οτι πιστεψες πως θα πουλουσα εναν ανθρωπο που αγαπουσα(βλ. ο ανθρωπος ησουν εσυ).Με βοηθησες αρκετα στο να σε σιχαθω και στο να δω ποιος πραγματικα ειναι διπλα μου,στο να καταλαβω ποιος ηταν φιλος μου και ποιος οχι και στο να ανοιξουν τα ματια μου και να δω πως ανθρωποι που δεν περιμενα ηταν εκει για μενα.Κατι που εσυ δεν ειχες το θαρρος να κανεις ασχετα απο τα οσα ειχαμε μοιραστει-ζησει.Ειλικρινα αυτο που εχω να σου πω ειναι ενα απλο τυπικο "καλα να περνας ΜΑΛΑΚΑ". 

Καληνυχτα απο την αδερφουλα σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.