7 Φεβρουαρίου 2012

οι περασμενες μερες*

μια φορα μονο. δευτερη ευκαιρια δεν εχεις. κι ασε τις μαλακιες της μετεμψυχωσης. και να ισχυει δε το θυμασαι... ουτε παραδεισος και κολαση,κανεις μας δεν θα μπορεσει να πει σιγουρα τι υπαρχει. ολα αυτα τα λεμε απο το φοβο πως αυτοι που φευγουν δεν ειναι καλα. ενω απο εγωισμο και μονο θελουμε ακομα και μετα που τους χανουμε να ειναι καπου καλα...


ο θεος; δεν ξερω αν υπαρχει. δε με νοιαζει. εγω ομως εχω την αναγκη να πιστεψω σε κατι. και τον πιστευω οταν ποναω. ναι,ειναι συχνο για καποιο λογο. και προσευχομαι. προσευχομαι πολυ... κανεις δεν το ξερει. αλλα προσευχομαι για εσενα μονο πλεον. πιστευα παντα πως οσους αγαπαω μπορω να τους προστατευσω κι απο μονη μου. ακομα το πιστευω... αλλα για εσενα θελω κατι παραπανω. δε μου φτανει να ξερω πως μονο εγω προσπαθω. θελω να σκεφτομαι πως υπαρχει καποιος ακομα που σε προσεχει και σ αγαπαει οπως σ αγαπαω... φοβαμαι. οχι για σενα. οχι για το ποιος θα σε προσεχει. μονο για το οτι δε θα ειναι ποτε καποιος αρκετος να σε προστατευσει απο ολα οσα ειναι εκει εξω, οσα βλεπω οσα ακουω οσα νιωθω και εσυ δε μπορεις.


εχω χασει την πιστη μου. προσευχομαι σπανια. ξερεις ποτε την εχασα την πιστη μου; οταν ειδα πως ο θεος ειναι αδικος. ναι θα πεις υπαρχει λογος. ολα γινονται για συγκεκριμενο σκοπο και ειναι θελημα του. τι του εκανα ομως και τιμωρει εμενα; οταν σκεφτομαι οσα νιωθω τετοιες στιγμες δε μπορω να καταλαβω τα λαθη μου. και ισως να μην υπαρχουν. τοσα χρονια ζω μια τιμωρια για κατι που δε μπορω να καταλαβω. και ισως να μην εχω τη δυναμη να το ψαξω πια... και ισως να συνεχιστει για πολυ ακομα αυτη η τιμωρια μου.


δεν ξερω γιατι ειμαι εγω,και δεν ξερω γιατι και τι εκανα λαθος,αλλα το ζω. και ποναω. και τοσα χρονια το εχω πει σε ενα δυο ατομα. ειναι δυσκολο να μιλησω. ειναι πρωτα απο ολα δυσκολο να το δεχτω. ειναι κατι που με ποναει. θελω να σου μιλησω... φοβαμαι. και, ναι, φοβαμαι και το θεο για οσα εχω να πω... αλλα θελω να σου τα πω. αλλα θελω πριν στα πω να ακουσει ο θεος αυτα που του λεω για εσενα. 


εγινε η απωλεια συνηθεια μας,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.